Webshop

Waarom is er prijsverschil tussen de webshop en de winkel?

De webshop is duurder. Dat heeft een aantal redenen.

1. We hebben een doos op maat moeten laten maken.
2. Er moet veel meer arbeid geleverd worden om het pakket in orde te maken en te verzenden.
3. Er is verpakkingsmateriaal nodig.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij verzenden van maandag t/m donderdag. Bestel je op donderdag na 12 uur? Dan wordt je bestelling na het weekend verzonden. De levertijd is doorgaans 1 dag. Het kan soms voorkomen dat je pakket er 2 dagen over doet als het druk is bij PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?

Al onze producten hebben gratis verzending.

Hoe worden mijn wandhangers verzonden?

Je wandhanger wordt op een vakkundige manier vastgezet in de doos. Het kan onmogelijk verschuiven en zal dus veilig bij je thuis aankomen!

Komt mijn bestelling veilig aan?

Je wandhanger wordt zorgvuldig vastgezet in de doos. Deze methode is 100% veilig! Het kan heel soms voorkomen dat er een grote vertraging is bij PostNL. Uiteraard dragen wij daar de verantwoordelijkheid voor.

Ik zie dat een wandhanger wel in de winkel te koop is, maar niet via de webshop. Hoe kan dat?

Helaas zijn niet alle wandhangers geschikt om te verzenden. Als ze te groot of te kwetsbaar zijn, kun je ze alleen in de winkel kopen!

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, dat is mogelijk. Er komen wel hoge verzendkosten bij. U kunt altijd even mailen naar webshop@wandhangers.nl voor de mogelijkheden. Dit geldt voor België en Duitsland.

Verzenden jullie ook XL wandhangers?

Nee, die verzenden wij niet. Deze zijn te groot om te verzenden!

Wat zijn de afmetingen van de wandhangers?

De afmeting van de wandhangers die verzonden worden zijn 50 cm lang bij 20 cm breed. Als de planten groeien kan dat uiteraard groter worden.

Winkel

Kan ik pinnen?

Jazeker, we hebben een normaal pin apparaat met bonnetjes! Je hebt ook de mogelijkheid om contant te betalen, er is genoeg wisselgeld aanwezig.

In de webshop krijg je 10% korting bij 2 of meer aankopen. Is dat in de winkel ook?

Nee! De 10% korting geldt alleen in de webshop. Dit is omdat we de verzendkosten van meerdere wandhangers kunnen combineren.

Kan ik een factuur krijgen van mijn aankoop?

Jazeker. Als u in de winkel of online een aankoop heeft gedaan, kunt u een factuur krijgen. Mail dan even naar webshop@wandhangers.nl

Waarom is er prijsverschil tussen de webshop en de winkel?

De webshop is duurder. Dat heeft een aantal redenen.

1. We hebben een doos op maat moeten laten maken.
2. Er moet veel meer arbeid geleverd worden om het pakket in orde te maken en te verzenden.
3. Er is verpakkingsmateriaal nodig.

Verkopen jullie ook buiten openingstijden?

Helaas, nee! Wij verkopen echt alleen tijdens openingstijden. Wij hebben de tijd hard nodig buiten openingstijden!

Wat zijn jullie openingstijden?

Dat verschilt per seizoen. Op de pagina Winkelinformatie en Contact vind je altijd de actuele openingstijden.

Waar kan ik jullie assortiment vinden van de winkel?

Ons assortiment verschilt elke week! Op facebook en op de website vind je wekelijks foto's van ons assortiment.

Zijn jullie het hele jaar open?

Nee, wij zijn niet het hele jaar open. Kijk altijd voor je naar ons toe wil komen eerst de website of we open zijn!

Juli, november, december en januari zijn we gesloten.

Wanneer gaan de Begonia's in de verkoop?

In principe altijd eind mei. Het kan vanwege het weer een week eerder of later zijn. Uiteraard vermelden wij dit op Facebook en onze website!

Kan ik bij jullie parkeren?

Ja, wij hebben 7 parkeerplekken. Als alle parkeerplekken vol zijn, zul je even op je beurt moeten wachten. Onze ervaring leert, dat het wachten maximaal 10 minuten is!

Verzorging

Hoevaak geef ik de wandhanger water?

We hebben een aparte pagina voor algemene verzorging.

Waar vind ik verzorgingstips?

Wij hebben een aparte pagina voor verzorgingstips per soort.

Hoe lang bloeien de wandhangers?

Dat verschilt per wandhanger. Sommige bloeien 2 maanden en andere weer een half jaar. Alleen de Kerstwandhanger kan bij goede verzorging meerdere jaren mee.

Hoe vaak moet ik voeding geven?

Je geeft 1 keer per week een theelepeltje voeding gemengd met water. Deze voeding verkopen wij ook in de webshop!

Zakelijk

Kan ik ook zakelijk bij jullie kopen?

Ja, dat kan. Je kunt mailen naar info@wandhangers.nl voor meer informatie en beschikbaarheid.

Kan ik een factuur krijgen van mijn aankoop?

Jazeker. Als je in de winkel of online een aankoop heeft gedaan, kun je een factuur krijgen. Mail dan even naar webshop@wandhangers.nl